MH

Aktualności

Punkt Obsługi Mieszkańców w Millenium Hall nagrodzony

Punkt Obsługi Mieszkańców w Millenium Hall nagrodzony - 1


Punkt Obsługi Mieszkańców znajdujący się w Centrum Kulturalno-Handlowym Millenium Hall został laureatem konkursu Panteon Administracji Polskiej.

 

 - „Przystąpienie Polski do Unii Europejskiej oraz długie lata przygotowań do tego procesu zmiany w przepisach i nowe wymagania spowodowały, że jednostki, szeroko pojętej, administracji zaczęły bardziej zwracać uwagę na samodoskonalenie. Coraz więcej urzędów wprowadza systemy zarządzania przez jakość oraz kładą nacisk na doskonalenie pracy a także wprowadza programy i projekty ułatwiające codzienne życie lokalnych społeczności.

 

Jest to jedyny konkurs skierowany do podmiotów wchodzących w skład administracji centralnej i samorządowej” – czytamy w uzasadnieniu Kapituły Konkursu.

W jej składzie znaleźli się m.in.: Wojciech Henrykowski, prezes Zarządu Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji SA,  Jerzy Kowalczyk, ekspert Krajowej Izby Gospodarczej ds. systemów zarządzania i Elżbieta Skrzypek, profesor Katedry Zarządzania Jakością i Wiedzą Uniwersytetu Marii Skłodowskiej-Curie. Przedmiotem konkursu były zastosowane w praktyce przedsięwzięć służących poprawie jakości pracy instytucji, w szczególności zaś nowatorskie i wysoce efektywne rozwiązania organizacyjne oraz  wdrażanie programów i projektów ułatwiających codzienne życie lokalnych społeczności.

 

Punkt Obsługi Mieszkańców w Millenium Hall został uruchomiony 15.10.2011 r. Można tu wymienić dowód osobisty, zameldować lub wymeldować się, otrzymać nr PESEL, zarejestrować samochód, zgłosić sprzedaż pojazdu, odebrać prawo jazdy. Można także złożyć pismo kierowane do urzędu. Pracownicy udzielą pomocy w każdej sprawie, skontaktują z konkretnym urzędnikiem, umówią na spotkanie. Można tu także pobrać urzędowe druki i uzyskać pomoc w ich wypełnieniu.  Swój cotygodniowy dyżur pełni tu Miejski Rzecznik Konsumentów (piątek 15.00 - 17.00), który pomoże napisać reklamację, udzieli niezbędnej informacji, a w przypadku toczącej się sprawy w sądzie, będzie ją również prowadził.

 

 

Punkt Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta

Centrum Kulturalno-Handlowe Millenium Hall:

35-315 Rzeszów, al. Kopisto 1,

 tel. 17 875 40 95 (97),

e-mail: millenium@erzeszow.pl  

 

 

26.11.2012 r.